Job 18 van 106


Report this listing

Solliciteren



Loketbediende


Functie

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor het effectief beheren van het loket en het verlenen van hoogwaardige diensten aan de klanten.
  • Je voert administratieve taken uit, waaronder het verwerken van transacties, het bijhouden van klantgegevens en het opstellen van rapporten.
  • Je assisteert bij verschillende customer service taken, zoals het beantwoorden van telefoongesprekken, e-mails en het afhandelen van klachten.
  • Je krijgt de kans om je verantwoordelijkheden uit te breiden naarmate je groeit in je rol. Uiteindelijk wordt ernaar gestreefd dat je de rechterhand wordt van de teamleider van de customer service afdeling.
  • Je bent minstens in het bezit van een secundair diploma.
  • Je kan afwisselend werken in een 2-ploegensysteem (6u-14u & 11u-19u)
  • Eigen vervoer is een vereiste
  • Je kan zowel goed in teamverband als zelfstandig werken.
  • MS Office heeft voor jou geen geheimen, kennis SAP is een pluspunt.
  • Je bent vlot Nederlandstalig en Engelstalig. Elke andere taal is een pluspunt.
  • Kennis van ADR / CMR en/of douane wetgeving is een pluspunt,
  • Je bent hands-on ingesteld en zeer leergierig.

Bedrijfsprofiel:

Ben jij op zoek naar DE ideale eerste logistieke ervaring? Zoek dan niet verder, want bij katoennatie non-consumer goods vind je dit allemaal, en nog veel meer!

Als wereldwijde logistieke dienstverlener combineert Katoen Natie engineering, technologie en havenoperaties om wereldwijd op maat gemaakte oplossingen aan te bieden aan de chemische en auto-industrie, en aan de consumentengoederen-, elektronica- en retailsector. Katoen Natie heeft 181 logistieke platformen en is actief in 30 landen in heel Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika en het Verre Oosten met meer dan 13.000 medewerkers.

Katoen natie is één van de grootste logistieke spelers in Belgie wat maakt dat dit zeker een toonaangevende ervaring kan zijn voor jouw verdere carrière.

Klinkt dit als muziek in de oren? Wacht dan niet en contacteer ons via onderstaande gegevens. Of beter gezegd.. val niet uit de boot en come join us!

Jouw profiel

De criteria voor deze functie:

  • De functie vereist een denkniveau op bachelor niveau, een daadwerkelijk behaalde bacheloropleiding is dus geen absolute noodzaak.
  • Je beschikt over een sterke administratieve achtergrond, verkregen door ervaring of opleiding.
  • Je bent een communicatief sterk persoon en bent nauwkeurig in administratief werk.
  • Je bent bereid om op lange termijn te werken en deel te nemen aan een uitgebreid opleidingsplan.
  • Je bent flexibel inzetbaar om te werken in twee shifts, waarbij zowel vroege als late diensten worden vervuld.
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personeelsdossiers administratief opvolgen
    Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
  • Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)

Aanbod

Jouw voordelen:

  • Een aantrekkelijk salaris dat in lijn ligt met jouw ervaring en opleiding.
  • De kans op doorgroeimogelijkheden naar een prestigieuze positie binnen het bedrijf.
  • Een stabiele en langdurige werkgelegenheid met een focus op persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Voltijdse betrekking.
  • Een uitgebreide training-on-the-job.
  • Tewerkstelling binnen een sterk groeiende en moderniserende logistieke speler.
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de sector.
  • Aantrekkelijke verloning (€ 2431 - € 2654)
  • Extra legale voordelen: maaltijdcheques + km vergoeding

Ben jij klaar om deel uit te maken van het team en een sleutelrol te spelen? Solliciteer nu en start je carrière!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht